Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2006 19:45 - нов постигнат връх...
Автор: ista Категория: Изкуство   
Прочетен: 1530 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 13.09.2006 22:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   животът е нещо много интересно. ама какво ли ти го разправям на тебе... сигурно знаеш повече от мен относно това. както и да е:Р да споделя...
   един ден се чувстваш ужасно, ама наистина ужасно... и същия ден, вече си щастлив като кисела краставичка! или като свежа червена чушка. дам... поне аз така се чувствам. даже, това че започвам уще не ми е проблем! да не повярва човек...
   ... току що ми се скъса гривната... е, явно нещо се е компенсирало с това. въпросната гривна ми е подарък от една френдка, а един приятел ми закачи едно сребърно сърце.
   та, причината да съм щастлива. едно цвете. цвете... не, всъщонст то не е причината, а то е началото на дългата поредица от причини. прекрасната червена роза, която в момента седи до монитора ми... и момчето, което ми я подари. хм... пък то можело човек да е щастлив. странно... та, това момче, за което говоря, просто ме спря на улицата до цветарския магазин (този на спирката, където се засичат 88 и 280 в Дървеница, до OMVто ) и каза, че иска да ми купи цвете... доста се почудих в началото, реших, че е някакъв луд... а може и да е бил, тъй като тия дето мен ме харесват обикновено са някакви откачалки и ненормалници. но, както и да е. момчето ми подари розата, каза ми, че съм била много красива... и толкова. получи едно БЛАГОДАРЯ от мен и аз си продължих. тъпо от моя страна, ама то човек като се сдуха така става:Р
   с другите неща няма да ти занимавам, защото ще ти е скучно. нестига, че съм я публикувала тая глепост тука, пък да продължавам да пиша...

image


Тагове:   връх,   нов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - @-)
13.09.2006 21:48
:))))
продължавай, продължавай да пишеш :))))
цитирай
2. jokera - Кецовете...
13.09.2006 21:54
Кецовете китайски ли са? Мноого яки!
Шегувам се. Иначе е много красиво... Срещате те непознато момче и ти подарява цвете. Внимавай да не е някой манияк. Абе ти филми не гледаш ли? :)))) Пак се шегувам. Готино е , желая ти успех !
цитирай
3. ady - Пожелавам
13.09.2006 21:57
ти да получаваш още много рози.
цитирай
4. mobo - и аз съм го правил
14.09.2006 09:21
само за да разгледам вариациите на озадачени женски лица :)
но после пък се усмихваха. така и не разбрах името на никоя от тях, но помня усмивките....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ista
Категория: Изкуство
Прочетен: 121305
Постинги: 40
Коментари: 157
Гласове: 215
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930